سخنگوی استانداری سمنان از گرفتاری شماری از علاقه‌مندان به طبیعت برفی استان سمنان در مناطق صعب‌العبور و محورهای کوهستانی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 02 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الله یحیایی، سخنگوی استانداری سمنان در پی بارش‌های اخیر در استان سمنان اظهار کرد: برخی از هم‌استانی‌های سمنانی در سال‌های اخیر شاهد بارش پرحجم برف نبوده و با منظره‌های جذاب اخیر، برای لذت بردن از طبیعت برفی زمستانی، به دامان طبیعت رفته‌اند.

وی تصریح کرد: ورود طبیعت‌دوستان به برخی مناطق امروز مشکل‌ساز شده و توصیه ما این است که مردم از جاده‌های اصلی دور نشوند.

سخنگوی استانداری سمنان گفت: در روز جاری، گزارشاتی داشته‌ایم که برخی از هم‌استانی‌ها وارد جاده‌های فرعی و حتی جاده‌های معادن استان سمنان و گرفتار شده بودند و این امر سبب اتلاف بخشی از انرژی نیرو‌های امدادی می‌شود.

یحیایی ادامه داد: نیرو‌های امدادی در حالی که باید در جاده‌های اصلی مشغول خدمت‌رسانی به مردم و در مأموریت باشند، بخشی از انرژی خود را برای خدمات‌رسانی به افراد گرفتار در جاده‌های فرعی صرف کردند و نباید در ادامه شاهد این امر باشیم.

وی تصریح کرد: مردم و علاقه‌مندان به طبیعت برفی زمستانی این روز‌های استان سمنان برای لذت بردن از طبیعت نباید وارد مناطق صعب‌العبور و محور‌های کوهستانی شوند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار