مدیر برق شهرستان آبدانان:
مدیر برق شهرستان آبدانان گفت: برای ۷ پروژه برق رسانی شهرستان آبدانان مبلغ ۴۳۶ هزار و ۶۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 03 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهره‌برداری و عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های برق‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق ایلام در شهرستان آبدانان با حضور استاندار و با سرمایه‌گذاری ۴۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

مسعود کاکا مدیر برق آبدانان گفت: در حال حاضر ۷ پروژه برق‌رسانی در این شهرستان تکمیل و یا آغاز بهره‌برداری آن انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵ پروژه با اعتبار ۱۷۱ هزار و ۶۱٠ میلیون ریال قابل افتتاح و عملیات اجرایی ۲ پروژه نیز با اعتبار ۲۶۵ هزار میلیون ریال آغاز شد.

مدیر برق آبدانان، ادامه داد: در مجموع برای ۷ پروژه برق‌رسانی شهرستان آبدانان مبلغ ۴۳۶ هزار و ۶۱٠ میلیون ریال اعتبار هزینه و تامین شده است.

کاکا خاطرنشان کرد: عملیات اجرای توسعه و اصلاح شبکه برق شهری با اعتبار ۲۱۲ هزار میلیون ریال و توسعه و اصلاح شبکه برق روستای هفت‌چشمه با ۵۳ هزار میلیون ریال شروع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین توسعه و اصلاح شبکه برق شهری با اعتبار ۳۷ هزار و ۷۵٠ میلیون ریال، تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار با اعتبار ۴ هزار میلیون ریال، تامین برق عشایر از طریق سامانه‌های قابل حمل خورشیدی با اعتبار به تعداد ۳۸ دستگاه ۴ هزار و ۶٠٠ میلیون ریال و اتصال نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات طرح حمایتی به شبکه با اعتبار ۱٠ هزار و ۴۶٠ میلیون ریال از مهم‌ترین پروژه های صنعت برق تکمیل شده در آبدانان است.

کاکا یادآور شد: توسعه و اصلاح شبکه برق روستاهای آب انار، مولاب تشمال‌زاده، آبطاف اول، آبطاف دوم، تپه حمام اول، تپه حمام دوم و تپه حمام سوم با نصب ۷ دستگاه پست هوایی و با اعتبار ۱۱۴ هزار و ۸٠٠ میلیون ریال تکمیل و آماده افتتاح است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار