استاندار سمنان گفت: دشمن همچنان از مشارکت قوی مردم ایران در انتخابات هراس دارد و دسیسه مشارکت حداقلی و ناامیدسازی مردم را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 03 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در سالن فرهنگسرای باران این شهرستان اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از سال ۱۳۵۷ تاکنون در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، سیاسی، زیرساخت‌ها، عمرانی، توجه به روستاها، سطح سواد، دستاورد‌های علمی و پژوهشی، کشاورزی، نظامی و تسلیحاتی و هوا و فضا توانستیم به نسبت قبل از انقلاب و نظام شاهنشاهی، رشد قابل قبول و ارزنده‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: در دهه فجر سال جاری تعداد ۷۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی (سرمایه‌گذاری) با اعتباری بالغ‌بر چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سمنان ادامه داد: از این تعداد، ۶۷۹ پروژه عمرانی در شهرستان‌های این استان با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان و ۹۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در قالب اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

هاشمی افزود: امروز وظیفه داریم تا در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم، به‌صورت ویژه گام برداریم.

وی عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب، اقدامات بسیار ارزنده‌ای در کشور به انجام رسیده که نیاز است دستاورد‌ها و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در مقایسه با ظلم و فساد رژیم شاهنشاهی در قبل از انقلاب، به‌منظور آگاهی‌بخشی بین آحاد اقشار مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان، جهاد تبیین در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: همچنین چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تأکید مقام معظم رهبری است که در ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز همه ما در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور پای صندوق‌های مشارکت قوی را محقق می‌سازیم.

هاشمی گفت: مردم استان سمنان و شهرستان سرخه مردمی ولایت‌مدار، انقلابی و همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و به همین واسطه در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی، پای صندوق‌های رأی حضور یافته و پیشرو و سرآمد کشور خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دسیسه مشارکت حداقلی و ناامیدسازی مردم را برای تحقق نیافتن مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مدنظر و مورد توجه قرار داده‌اند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار