استاندار لرستان در سومین روز از دهه مبارکه فجر با سفر به شهرستان چگنی چندین طرح و پروژه این شهرستان را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 03 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه سفر به این شهرستان و افتتاح چندین پروژه، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز در شهرستان چگنی ۱۸۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار مورد نظر آن‌ها در همین دوره تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به نمایندگی، در مراسم افتتاح دو پروژه با حضور مسئولین استانی، فرماندار چگنی و مدیران شهرستان چگنی، ساختمان اداری بیمه سلامت این شهرستان با اعتبار ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۳۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد که عملیات ساخت آن در مدت ۱۶ ماه از زمان کلنگ زنی به طول انجامید و امروز آماده سرویس دهی به افرادی است که دچار بیماری شده و یا پرونده پزشکی دارند که سابقاً این افراد به مرکز استان مراجعه می‌کردند.

استاندار لرستان همچنین به افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه مخابراتی در شهرستان چگنی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در مناطق صعب العبور چم پلک و شاهیوند شهرستان چگنی که تاکنون امکان بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات مخابراتی برای آن‌ها فراهم نبود در این دوره انجام شده است.

زیویار با اشاره به ابعاد پروژه‌ها تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان چگنی هم در بعد ایجاد و احداث تجهیزات هم از نظر ارتقاء تکنولوژی مخابراتی منطقه و هم گرفتن مجوز‌های لازم در خصوص احداث و ارتقا انجام شده است.

وی، افزود: امروز در سفر به شهرستان چگنی از روند احداث مجتمع و سایت اداری زوار اربعین بازدید به عمل آمد و با توجه به ابنکه شهرستان چگنی در مسیر اکثر زوار اربعین در غرب کشور قرار دارد، با احداث این مجتمع شرایط مناسب‌تری برای خدمات رسانی به مردم در آینده فراهم خواهد شد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و امام جمعه چگنی، مدیر کل بیمه سلامت و مسئولین شهرستان چگنی حضور داشتند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار