در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛
در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پل صلواتی در مسیر ارتباطی جاده ایلام - مهران با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار در ایام اربعین حسینی (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد : پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام - مهران (محدوده کنجانچم) به طول ۸ کیلومتر در کمتر از ۳ ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود : این پروژه شامل تعریض ۱۲ دستگاه پل قبل و بعد از پل صلواتی، احداث فونداسیون و کوله‌های پل، احداث دستک‌ها قرنیز بتنی و خاکبرداری، اجرای بیس و روکش باندهای تعریض شده، نصب نیوجرسی خط کشی و علائم، عملیات خاکبرداری و ساخت تیرهای فلزی و عرشه است.

چشمه خاور مطرح کرد : با بهره‌برداری از این پل و مسیر قبل و بعد آن، در اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف خواهد شد.

حسینیه آیت‌الله حیدری ایلامی در روستای گُلان شهرستان مهران به‌بهره‌برداری رسید.

هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بدو ورود به شهرستان مهران با حضور در یادمان شهدای سه راهی جندالله صالح‌آباد ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد و سپس در آیین افتتاح حسینیه آیت‌الله حیدری ایلامی در روستای گُلان شهرستان مهران (یادمان شهدای روحانیت) حضور یافت. این حسینیه با ۴۰۰ متر زیربنا برای ساخت آن ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار