در چهارمین روز از هفته دولت:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با بهره‌برداری از پل صلواتی و مسیر قبل و بعد آن، در اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 05 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در این آیین بیان داشت: پل صلواتی در مسیر ارتباطی جاده ایلام – مهران با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار در ایام اربعین حسینی(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سید زاهدین چشمه خاور افزود: پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام – مهران (محدوده کنجانچم) به طول ۸ کیلومتر در کمتر از ۳ ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان داشت: این پروژه شامل تعریض ۱۲ دستگاه پل قبل و بعد از پل صلواتی، احداث فونداسیون و کوله‌های پل، احداث دستک‌ها قرنیز بتنی و خاکبرداری، اجرای بیس و روکش باندهای تعریض شده، نصب نیوجرسی خط کشی و علائم، عملیات خاکبرداری و ساخت تیرهای فلزی و عرشه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با بهره‌برداری از این پل و مسیر قبل و بعد آن، در اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار