به مناسبت دهه فجر صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه هنری از مستندسازان برای ساخت مستند جلوه‌های ویژه ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 05 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از سوی صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد (شبکه دنا) استانی دنا و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد فراخوان مستندسازی با محوریت جلوه‌های ناپیدای راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شد.
این فراخوان باهدف ثبت روایت‌های انسانی و جلوه‌های ناپیدای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌ها و روستا‌های استان در قالب مستند‌های ۲ تا ۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.
آثار ارسالی می‌توانند با دوربین تلفن همراه یا دوربین فیلم‌برداری تهیه و تولید شوند.
علاقه‌مندان تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به‌صورت حضوری یا از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ ارسال کنند.
به نفر اول این مسابقه ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان و پنج نفر برگزیده هرکدام سه میلیون تومان اهدا می‌شود.
هیچ محدودیت موضوعی و محتوایی در این جشنواره وجود ندارد و صرفاً آثار ارائه‌شده باید مربوط به راهپیمایی شهر‌ها و روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر روایت‌های انسانی و جلوه‌های ناپیدای راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد.
شرکت در این فراخوان محدودیت سنی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار