مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: ۲ پروژه در حوزه کشاورزی افتتاح شده که کل سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد تومان است که برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 06 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، داور داوردان عصر امروز در جلسه تشریح پروژه‌های افتتاح شده در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سرعین اظهار کرد: پروژه‌های شایسته‌ای در شأن مردم شهرستان سرعین به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: عملیاتی شدن و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها علاوه بر اینکه سبب امیدواری مردم می‌شود، دستاورد‌های مثبتی نیز برای رونق تولید و افزایش اشتغال را منجر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با اشاره به افتتاح واحد پرورش مرغ تخم‌گذار در دهه فجر، خاطرنشان کرد: میزان تولید سالانه تخم مرغ این واحد ۱ هزار و ۵۰۰ تن است که در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۶۰ متر مربع احداث شده است.

داوردان گفت: یک واحد پرورش مرغ گوشتی هم به میزان تولید ۱۸۰ تن گوشت مرغ در سال احداث شده که فردا با حضور معاون استاندار اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: کل سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد تومان است که برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار