همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر، ۲۵ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 152 میلیارد تومان در شهرستان تنگستان به بهره‌برداری رسید یا افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ 06 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ظهر امروز در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری در شهرستان تنگستان، اظهار داشت: با تکمیل لکه‌گیری بزرگراه «سیراف» به طول ۳۰ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای در این مسیر افزایش می‌یابد.

وی افزود: همچنین پروژه‌های بهسازی و تعریض جاده «دلوار به محمد عامری»، محور «انبارک به باغک»، جاده آنتنی «قباکلکی» و جاده «دهنو به تخماری» مجموعا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخترشناس از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و تعریض پنج محور روستایی شهرستان تنگستان خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها شامل «دلوار - محمد عامری به باشی» با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، «بوالخیر به عامری» با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، «عالی چنگی به بنه ‎گز» با اعتبار ۴ میلیارد تومان، قطعه دوم «آباد به چاهپیر» با اعتبار ۲ میلیارد تومان و «بوالخیر به عامری» با اعتبار ۲ میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی روکش آسفالت در محور‌های بخش مرکزی «دلوار به بنه گز» با اعتبار ۵ میلیارد تومان، مسیر کندرو بزرگراه «سیراف» با اعتبار ۶ میلیارد تومان، احداث راه دوم «آباد» به بزرگراه اهرم - برازجان با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان، ساماندهی میدان گادویی با اعتبار ۱.۳ میلیارد تومان، ادامه روشنایی کمربندی «اهرم» با اعتبار ۳ میلیارد تومان، تعریض پل ورودی «محمد عامری» با اعتبار ۱.۳ میلیون تومان و تعریض ابنیه فنی محور «بوالخیر» و جاده آنتنی چاه تلخ شمالی با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص راهداری در تنگستان کلنگ‌زنی شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار