امام جمعه کرمان گفت: دشمن ولایت فقیه و سرمایه اجتماعی یعنی مردم را در دستور کار تخریب خود دارد، لذا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات، دشمن بی‌رحم را مایوس می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 09 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار شد، به مجاهدت‌های سپاه اشاره کرد با تجلیل از اقدامات سردار سلیمانی، اظهار داشت: همه بستر‌های شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی فراهم شده و این مهم از زحمات و مجاهدت‌های حاج قاسم است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان ضربه بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) به موساد را یک دستاورد بزرگ برای کشور خواند و ابراز داشت: آن بیانیه به موساد فهماند که رفت‌وآمد‌های آن‌ها را در ۲۸ کشور دنیا تحت نظر داریم و نیرو‌های آن‌ها در رصد اطلاعاتی جمهوری اسلامی هستند.

وی به سالروز پیروزی انقلاب پرداخت و با اشاره به شکسته شدن حکومت نظامی در سال ۵۷ به دستور امام عظیم‌الشان و در پی آن نابودی رژیم طاغوت که به دستور امام و حرکت میدانی و جهادی مردم صورت گرفت، گفت: این‌ها افتخارات بزرگی بود که تاریخ این کشور در خودش دید و ثبت کرد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی تنها انقلابی است که از آرمان‌های خودش فاصله نگرفته است، بیان کرد: این انقلاب از درون مواظب است تا از آرمان‌های خود فاصله نگیرد، او اجازه نداد هیچ نفوذ و هیچ نفوذی به کشور ضربه بزند و دشمنان بیرونی بر آن مسلط شوند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بر حاکمیت دینی و حکومت بر مبنای دیانت در این کشور تاکید و عنوان داشت: همه مراقبت و مواظبت هستند تا اخلاق، معنویت، عدالت و توجه به خوبی‌ها کمرنگ نشود.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه هر کسی و در هر رده‌ای در این کشور مسؤولیتی می‌پذیرد باید این رویکرد را داشته باشد، بیان کرد: هر کس از این جنس نباشد، انقلاب آن را پس می‌زند.

وی ولایت فقیه را تداوم حرکت نبوت، رسالت و امامت خواند و گفت: او حافظ این انقلاب است و به فرموده امام، باید پشت ولایت فقیه بیاستیم تا به کشور آسیب نرسد.

وی رضایت و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را از دیگر اصول جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: این اصلی است که انقلاب را به وجود آورد و آن را حفظ خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: اغتشاشات سال گذشته دست روی همین دو مورد گذاشته بود تا آن‌ها را تضعیف کند، آن‌ها ولایت فقیه و سرمایه اجتماعی یعنی مردم را در دستور کار تخریب خود داشتند.

وی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات، دشمن بی‌رحم را مایوس می‌کند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار