با حضور مسئولان ارشد استان ایلام:
۲۴ طرح و پروژه در شهرستان بدره افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 12 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جشن کلم روستای کلم بدره ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: امام (ره) راه حق و انقلاب را برای ما ترسیم کردند.

وی با قدردانی از مردم روستای کلم بدره، افزود: امروز در این جشن مردم روستای کلم گوشه‌های از توانایی خود و پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کردند.

استاندار ایلام، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور عنوان کرد و بیان داشت: همه ما در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام اسلامی بکار گیریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهداست و پیشرفت‌های روز به روز کشور در همه حوزه‌ها با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم حاصل شد.

بهرام‌نیا با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ی فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت (مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که سهم شهرستان بدره از این پروژه‌ها ۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد تومان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار