کد خبر: ۱۱۵۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 12 February 2024

تابناک خوزستات: محمد جابریان در پاسخ به این سوال که برادران جابریان قبل از احداث کارخانه فولاد روهینا در چه حیطه ای فعالیت داشتند، اظهار کرد: حیطه فعالیت ما در ابتدا تجارت فولاد بود و در ادامه از تجارت فولاد وارد عرصه تولید فولاد شدیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ درصد از سهم تولید کل فولاد کشور به کارخانه فولاد روهینا اختصاص دارد.

رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد روهینا دزفول در پرسش به سوالی که  چرا از میان همه شهرهای ایران و خوزستان شهرستان دزفول را برای راه اندازی این شرکت انتخاب کردید؛ عنوان کرد: ما از اوایل انقلاب در استان خوزستان بودیم، بنده و برادرانم تعصب بسیار خاصی به استان خوزستان داشته و داریم، هرچند ابتدا خرمشهر بودیم اما دل بنده با شهرستان دزفول بود و در ادامه اتفاقاتی در خرمشهر رخ داد که ما کار( ساخت شرکت فولاد روهینا) و برنامه ها را به دزفول انتقال دادیم.

 

جابریان با بیان اینکه کارخانه فولاد روهینا دزفول در زمینه صادرات به عنوان شرکت برتر شناخته شده است، تصریح کرد: این کارخانه در زمینه محیط زیست نیز دارای رتبه برتر است و از این نظر در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه کارخانه فولاد روهینا به مقوله محیط زیست، بیان کرد: ارزش مالی غبارگیر مستقر در این کارخانه به اندازه ارزش یک کارخانه شمش ۵۰۰ هزار تنی است.

رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد روهینا با بیان اینکه این کارخانه در زمینه کیفیت نیز طی مقاطع طویل رتبه اول را کسب کرده، افزود: کیفیت فولاد تولید شده توسط کارخانه فولاد روهینا در بین چندین کشور مختلف نیز سرآمد بوده و این کارخانه دارای رتبه برتر و اول در این زمینه است.

جابریان با بیان اینکه محصولات کارخانه فولاد روهینا دزفول ۱۰۰ درصد صادراتی است، گفت: خوشبختانه اکنون نیز فولاد آلیاژی برای صادرات داخلی و خارجی در کارخانه فولاد روهینا تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار