مهندس دانشی در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های مسجدسلیمان:
کد خبر: ۱۱۵۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 13 February 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جلسه ‌نهایی پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، نیمه اول سال ۱۴۰۳ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات مدیریت نفت و گاز مسجد سلیمان با حضور مدیران ارشد دو شرکت برگزارگردید.

با توجه به راه اندازی و در مدار تولید قرارگرفتن میادین قلعه نار و بالارود از مخزن آسماری به واحدهای تولیدی نفت و گاز مسجد سلیمان، پیش بینی شد؛ افزایش تولید واقعی نفت در این شرکت تا پایان سال جاری به ۱۲۱ هزار بشکه در روز برسد.

مهندس دانشی با اشاره به فعالیت های جدی و در مسیر پیشرفت نفت و گاز مسجدسلیمان، تاکید کرد: فعال نمودن واحدهای پژوهش و فناوری در راهبر آینده شرکت امری ضروری به نظر می رسذ.

وی افزود: مخازن مسجدسلیمان از حیث تنوع ساختار، به مثابه یک دانشگاه صنعتی است که استفاده از ظرفیت هوشمند این مخازن در امر توسعه و ایجاد دانش به ارتقای سازمان کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر آموزش و نگهداشت کیفیت نیروی انسانی تصریح کرد: آموزش باید جدی گرفته شود و مساله ای حیاتی است. امروز مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا در حال کار هستند و برنامه ریزی در جهت رصد سطح علمی دنیا و انتقال آن به کارکنان نیاز اساسی شرکت است.

ایشان با تبیین سیاست های کلان دولت سیزدهم و به تبع آن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در راستای کمک به جامعه پیرامونی در چارچوب قانون و مقررات و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، این مهم را در جهت رشد تولید پایدار دانست.

گفتنی است در این نشست چالش ها و ملزومات، جهت نگهداشت تولید و توسعه مخازن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار