شهردار بندر بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ پروژه در دهه مبارک فجر توسط شهرداری بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 13 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حیدری با اشاره به اعتبار بیش از ٢١٨ میلیارد تومانی این پروژه‌ها، گفت: در دهه مبارک فجر ١۵ پروژه توسط شهرداری بوشهر کلنگ‌زنی و همچنین تعداد ٢٩ پروژه نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری در راستای بهبود زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری تصریح کرد: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی حوزه روگذر تقاطع شهید سلیمانی، احداث راه دسترسی از پارک شغاب به پارک دانشجو، پروژه تکمیل ساحل‌سازی پارک مروارید (جلالی)، اجرای روکش آسفالت میدان شهدای هوایی به سمت پایگاه دریایی، اجرای فضای سبز حاشیه ضلع جنوبی و شمالی محور امام علی به سمت تقاطع سردار سلیمانی، اجرای جدول‌بندی و کانیوو کوچه‌ها و معابر مناطق یک و دو، ساماندهی و اجرای سنگفرش بازار صفا، بازار خرمافروشان و ماهی‌فروشان، احداث سازه‌های پوششی قبرستان تاریخی شغاب، اجرای پیاده‌روی خیابان خیام، بهسازی معابر بافت تاریخی محله‌های کوتی و شنبدی، بهسازی و تجهیز اسکله پارک شغاب و... از جمله پروژه‌های کلنگ‌زنی شده شهرداری بوشهر در دهه مبارک فجر بوده است.

حیدری با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری بوشهر که در دهه مبارک فجر افتتاح شدند، افزود: اتمام پروژه پارک لیل حدفاصل بیمارستان شهدای خلیج فارس تا ورودی نیایش، روکش آسفالت مسیر شمالی بلوار شهدای نیروی دریایی، خرید و نصب مبلمان شهری و مجموعه‌های ورزشی و بازی در پارک‌های محلی و معابر، اصلاح، ترمیم و ساخت هفت چمن مصنوعی در محلات، اجرای موزاییک‌فرش پیاده‌رو و کانیوو میدان امام خمینی (ره) و خیابان بهشت صادق، ایجاد نورپردازی و روشنایی پارک‌ها و نوار ساحلی و نصب المان‌های شهری، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی حدفاصل تنگک دوم و سوم، اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، اصلاح هندسی معابر مناطق یک و دو، پلاک‌کوبی درختان و تابلو شناسایی معابر و پارک‌ها، دیوارنگاری و نقاشی دیوار‌های سطح شهر و... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری بوشهر در دهه مبارک فجر بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل ازشهرداری بندر بوشهر، وی یادآور شد که تعداد ۴ پروژه سرمایه‌گذاری نیز به مراحل پایانی نزدیک شده‌اند که به‌زودی افتتاح خواهند شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار