استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : به اعتقاد دولت کار و کرامت باید از ظرفیت، خلاقیت و هوش جوانان برای پیشبرد اهداف نظام استفاده بهینه شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 21 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در جلسه گفت و شنود استاندار ایلام با جوانان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بیان داشت :  باید متناسب با تخصص، دانش، توان، علم و تعهد جوانان از آنها در امور استفاده و به این قشر میدان داده شود و حضور جوانان در جلسات اداری و کلام، پیشنهاد و انتقاد آنها تاثیرگذار و عمدتا عملی است.

وی افزود : جوانان در دوران دفاع مقدس با نگاه هویت دینی و تاریخی خود حماسه ساز شدند و اکنون این قشر با نبوغ هوشی خود در تولید علم، اختراعات و دستاوردهای خلاقانه در سطح بین‌الملل سرآمد هستند.

استاندار ایلام اظهار داشت : امروزه در بیشتر کشورهای دنیا علم و فناوری به سمت تجاری شدن رفته است و دسترسی به تولید علم و تجاری و صنعتی کردن علوم و فناوری از شاخصه های مهم کشورهای موفق دنیا است

وی مطرح کرد : دشمنان و معاندان نسل جوان و نوجوان ما را برای رسیدن به مقاصد شومشان مخاطب قرار داده اند اما جوانان و نوجوانان همواره نقشه ها و هجمه های دشمنان را با بصیرت و درایت خود خنثی کرده اند.

بهرام نیا خاطرنشان کرد :  نوک پیکان هجمه ها و دسیسه های فکری، تبلیغاتی و رسانه ای استکبار جهانی و بدخواهان نظام به سمت جوانان و نوجوانان و با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در بین این قشر بسیار مهم و تاثیرگذار، نشانه رفته است.

وی تاکید کرد :  یکی از این شخصیت های برجسته که می تواند الگویی حقیقی برای جوانان باشد، حضرت علی اکبر (ع) است که سیره، رفتار، گفتار و سرنوشت این شخصیت بزرگ دین مبین اسلام مسیری روشن را برای جوانان ترسیم کرده است.

استاندار ایلام گفت :  جوانان نسل حاضر باتوجه به پیشرفت علوم روز دنیا و تسلط آنها به علم و فناوری، جلوتر از جوانان گذشته هستند و از این تکنولوژی و علوم برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار