عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه آمدن مردم در صحنه انتخابات و انتخاب درست، به حل مشکلات می‌انجامد، گفت: هر تحول و اتفاقی که قرار است در نظام جمهوری اسلامی رخ دهد، با انتخابات رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 26 February 2024

تابناک خوزستان: سیاوش محمودی اظهارکرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردم‌سالاری دینی، مانند برخی کشورها یک امر نمایشی یا فرمایشی نیست. انتخابات با نظام جمهوری اسلامی عجین است و استمرار نظام هم در گرو برگزاری انتخابات است.

وی افزود: پایه این نظام بر مردم‌سالاری است و این موضوع نقطه مقابل دیکتاتوری است. نظام جمهوری اسلامی دو بحث اسلامیت و مردم‌سالاری را دارد و هر دو موضوع، به مردم وابسته است. در انتخابات پیش رو، مردم اسلامیت نظام را نیز با انتخاب نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری نشان می‌دهند.

مردم همه ارکان نظام را انتخاب می‌کنند

عضو شورای شهر اهواز گفت: انتخابات برای ما همیشه مساله‌ای اساسی است زیرا این نظام برخاسته از مردم است و مردم هستند که همه ارکان این نظام را انتخاب و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نظام در حوزه‌های سیاسی و نظامی قدرتمند است و حرف برای گفتن دارد، عنوان کرد: هر تحول و اتفاقی که قرار است در نظام جمهوری اسلامی رخ دهد، با انتخابات رخ می‌دهد. اکنون برخی از مردم به دلیل مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی، گله‌مند هستند و می‌گویند بیش از ۴۰ سال است که در این نظام رای دادیم اما چرا مشکلات حل نمی‌شوند؟ حضرت آقا تاکید می‌کند که راه حل این مشکلات هم، انتخابات است یعنی آمدن مردم در صحنه انتخابات و انتخاب درست، به حل مشکلات می‌انجامد. اگر جاهایی دچار مشکل هستیم و مساله داریم شاید انتخاب درستی نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: راه حل این مشکلات، قهر با صندوق‌ها نیست و اگر قرار است تحولی ایجاد شود در فرآیند انتخابات است. بنابراین مردم باید با انتخاب افراد شایسته به حل این مشکلات کمک کند.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر اهمیت تبیین خدمات نظام برای مردم گفت: دشمنان نظام به دنبال تخریب عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند؛ در این راستا نمایشگاه روایت خدمت را در حوزه شهری در اهواز برگزار کرده‌ایم تا خدمات ارائه‌شده در حوزه شهری برای مردم تبیین شود.

مردم دستاوردهای نظام و انقلاب را قبول دارند

وی افزود: کاندیداها نباید تلاش کنند که با تخریب عملکرد و دستاوردهای نظام، از مردم رای بگیرند. مردم ممکن است نسبت به عملکرد مسئولان در حوزه اقتصادی و برخی حوزه‌ها گله‌مند باشند اما قطعا دستاوردهای نظام و انقلاب را قبول دارند.

محمودی گفت: در دروه شاهنشاهی، ایران از پاکستان و افغانستان برق می‌خرید اما اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در حال صادر کردن برق است. جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف دستاوردهای زیادی داشته است و باید این دستاوردها به مردم گفته شود.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند وارد مجلس شورای اسلامی شوند باید تنها در حوزه وظایف یک نماینده مجلس با مردم صحبت کنند و در مورد کارهای اجرایی که به آن‌ها مربوط نیست وعده ندهند. اینکه نمایندگان منتخب پس از انتخابات نتوانند به این وعده‌ها عمل کنند موجب دلخوری و قهر مردم در برخی رخ می‌دهد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: همه وظیفه داریم با تبیین و روشنگری در حوزه نفوذ خودمان، مردم را به مشارکت قوی در انتخابات و رقم خوردن آینده روشن برای کشور دعوت کنیم.

منبع/ایسنا

برچسب ها: انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار