۱۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ادامه رقابت منصرف شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 26 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران گفت : این نامزد‌های انتخاباتی که برای شرکت در رقابت سیاسی مجلس دوازدهمین ثبت نام کرده بود، با مراجعه به فرمانداری این شهرستان انصراف خود را اعلام کرد.

روانبخش دیهیم خوب روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۰۳ نفر در مرحله پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ نفر ثبت‌نام خود در انتخابات مجلس را نهایی کردند.

دیهیم خوب ابراز کرد: ۳۹ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گچساران و باشت تایید صلاحیت شده اند که ۱۴ نفر از آن‌ها برای ادامه حضور در این عرصه انصراف دادند.

دیهیم خوب ابراز کرد: شور و شوق موجود در فضای شهر‌ها و روستا‌های حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.

تغییر حوزه انتخابیه سه داوطلب

فرماندار گچساران گفت: سه داوطلب نمایندگی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حوزه انتخابیه خود را به حوزه‌های برون استانی تغییر دادند.

دیهیم خوب تصریح کرد:هم اکنون تعداد نامزد‌های این حوزه انتخابیه به ۲۲ نفر رسیده است.

وی عنوان کرد: برخلاف جو سازی منفی در مورد امنیت انتخابات، هم اکنون شور و شوق موجود در فضای شهر‌ها و روستا‌های حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.

وی ابراز کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.

یک نماینده با رای مردم از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار