مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به نواخته شدن زنگ مجلس در مدارس این استان، گفت: هشت هزار دانش‌آموز ایلامی به عنوان رأی اولی، امسال اولین تجربه خود را برای شرکت در انتخابات ثبت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 27 February 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی درویشی اظهار کرد: امروز ساعت ۹:۳۰ زنگ مجلس در سطح مدارس این استان با حضور پرشور دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین نمادین نواخته شدن زنگ مجلس در دبیرستان لقمان شهر ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد، افزود: هدف از اجرای این برنامه ایجاد شور و نشاط و آشنایی دانش آموزان با اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه تمام بسترهای لازم و فضاهای آموزشی استان در راستای برگزار انتخاباتی باشکوه در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گرفته است، ابراز کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف سیاسی در سطح مدارس استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح مدارس استان در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانش‌ آموزان بوده است.

درویشی با تاکید بر نقش رأی اولی‌ها در راستای افزایش مشارکت خانواده‌ها در انتخابات پیش رو، یادآور شد: به طور قطع در یازدهم اسفندماه دانش آموزان، رأی اولی‌ها و خانواده‌های آن حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های معزز شهدا، ویژه برنامه‌همایش مربیان پرورشی، برنامه های فرهنگی و هنری در مدارس و حضور کارشناسان مذهبی و پرروشی در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار