دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ثبت نام ۶۲۰۰ نفر بیشترین آمار ثبت‌نام در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جشنواره قرآن و عترت را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 27 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با پایان مهلت ثبت‌نام در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و با تلاش رابطین و فعالان قرآنی دانشگاه، بیش از ۶۲۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل در این جشنواره معنوی ثبت‌نام کردند.

دکتر مهدی رهبر اظهار کرد: با ثبت نام ۶۲۰۰ نفر در بیست و هشمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، رکورد مشارکت دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآن و عترت شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور دانشگاهیان با تلاش‌های فعالان و رابطین قرآنی دانشگاه محقق شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه اول کمی این جشنواره را بین ۷۴ دانشگاه، دانشکده و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت به خود اختصاص داده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حال تبدیل شدن به یک دانشگاه با آرمان‌های قرآنی است و سال گذشته نیز در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، رتبه دوم کمی و رتبه سوم کیفی را کسب کردیم. دکتر رهبر گفت: امیدواریم چهره‌های قرآنی دانشگاه امسال نیز با حضور در بخش‌های مختلف دانشگاهی و کشور این جشنواره، برای دانشگاه افتخار آفرینی کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار