استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، گفت: امروز؛ روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز نا امیدی دشمنان خواهد بود و بدخواهان ملت ایران منکوب خواهند شد.  
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 01 March 2024
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، استاندار یزد به اتفاق فرزند خود در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد حظیره، آراء خود را به صندوق انداخت.  
 
استاندار یزد در حاشیه رای گیری در مسجد حظیره، انتخابات را به مثابه مسابقه فینال جام جهانی دانست و گفت: یک طرف این رویداد؛ ملت بزرگ ایران و طرف مقابل؛ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.  
 
وی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، اظهارکرد: امروز؛ روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز نا امیدی دشمنان خواهد بود و بدخواهان ملت ایران منکوب خواهند شد.  
 
مهران فاطمی با اشاره به حضور پر شور و شعور مردم استان در شعب اخذ رای؛ در همین ساعات ابتدایی روز  گفت: حضور پرشور مردم عزیز پای صندوق های اخذ رای، حماسه و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات بسیار زیاد ملت بزرگ ایران اضافه خواهد کرد.  
 
استاندار یزد در پایان با دعوت از عموم مردم استان برای حضور در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم استان از همین ساعات ابتدایی آغاز فرایند رای گیری، به شعب اخذ رای مراجعه کنند و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار