شهردار فرخشهر گفت: فرخشهر ظرفیت زیادی برای سرمایه‌گذاری، مشارکت مردمی و بخش خصوصی دارد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 11 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سبحان نظری ۲۱ اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرا شدن فعالیت‌های روزمره شهر فرخشهر به صورت خوب، منظم و برنامه محور خبرداد و اظهارکرد: یکی از اقدامات انجام شده در شهرداری فرخشهر علاوه بر مدیریت آب‌های سطحی و رفع موانع در مسیر آبراه، نصب شدن المان‌های موضوعی و فرهنگی مختلف از جمله دیوار یار مهربانی است که با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال به انجام رسید.

وی افتتاح زمین چمن مصنوعی و زمین چمن ساحلی در شهر فرخشهر با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ دانست و افزود: اختصاص ۷۰۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مسکن ملی به فرخشهر و سنگفرش شدن ۹۰ هزار متر مربع از پیاده‌رو‌های این شهر از دیگر اقدامات انجام شده در کنار پیگیری پروژه‌های نیمه‌ساخته از جمله پارک بانوان این شهر است.

نظری از نهایی شدن مراحل ساخت پارک بانوان فرخشهر و پارکینگ ماشین آلات سنگین در سال آینده خبرداد و گفت: با توجه به شهرستان شدن فرخشهر و لزوم استقرار ادارات مختلف در این شهرستان، شهرداری فرخشهر همکاری لازم را با تمام ادارات خواهد داشت.

وی همچنین راه‌اندازی نرم‌افزار شهر الکترونیک برای ارتباط ساده‌تر مردم با شهرداری را از مهمترین برنامه‌های سال آینده دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله برگزاری اجتماع فاطمیون، اولین شب خانوادگی در فرخشهر، تجلیل از از خانواده کارگران و اجتماع شهادت حاج قاسم سلیمانی در این شهر در سال ۱۴۰۲ به انجام رسید.

نظری گفت: بودجه سال آینده شهر فرخشهر، اعتبار یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است که ۹۵۰ میلیارد ریال آن برای پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین از وصول شدن ۹۱ درصد اعتبار یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی سال گذشته تا نیمه اسفندماه خبرداد و گفت: با توجه به وعده‌های داده شده خوش‌بین هستیم که بتوانیم ۱۰۰ درصد اعتبار را تا پایان سال وصول کنیم.

وی همچنین استفاده از سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت مردمی در کنار بخش خصوصی را با اهمیت دانست و تصریح کرد: شهر فرخشهر ظرفیت زیادی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی و بخش خصوصی دارد و از هرگونه مشارکت استقبال خواهیم کرد.

نظری افزود: افتتاح خانه محیط‌زیست در فرخشهر، بازسازی و مرمت قلعه اسفندیاری، تسهیل‌شدن صدور پروانه‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در کنار اهمیت دادن به بهداشت و درمان و منابع طبیعی و دیگر مسائل از اقدامات انجام‌شده شهرداری در سال ۱۴۰۲ است.

وی در پایان مشکل ورود ماشین آلات سنگین و حادثه خیز بودن شهر فرخشهر را جدی عنوان کرد و گفت: احداث کمربندی شمال شهر فرخشهر و ساخت پارکینگ ماشین‌آلات سنگین راهی برای حل این مشکل مهم خواهد بود که پیگیر آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار