رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به تقارن ماه‌ مبارک رمضان، عید نوروز و مسافرپذیر بودن استان از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی درخواست می‌شود نگاه ویژه‌تری را در تامین امنیت مردم داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 17 March 2024

تابناک خوزستان: علی دهقانی روز یکشنبه در نشست تعاملی با فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: ضروری است در این مدت، توجه به ایست‌های بازرسی مبادی ورودی توسط گشت‌های سیار و تامین امنیت محله محور تقویت شود.

وی با تاکید بر استقرار صلح یاران در کلانتری‌های استان اظهار کرد: استقرار این افراد با هماهنگی شورای حل اختلاف استان در کلانتری و مراجع انتظامی به منظور ایجاد صلح و سازش در اختلافات درگیری‌ها باعث کاهش ورود پرونده‌ها به دادسراها می شود.

دهقانی با تاکید بر تامین امنیت مسافران افزود: باید در کنار کارهای قضایی همچون عدم اعطای مرخصی و ارفاقات به زندانیان شرور و خطرناک، گشت‌های ویژه نیز به صورت مداوم فعال شوند تا از جان و مال مردم به خوبی حفاظت و حراست شود.

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات حمایتی، انتظامی و قضایی اظهار کرد: نتیجه این موضوع منجر به رضایت‌مندی مردم و کاهش زمان رسیدگی‌ها می‌شود.

وی یکی دیگر از مزایای هوشمندسازی فرآیندها را حذف کاغذ از بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: هرچه به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم نظم، دقت و بازخورد سریعتری در انجام خدمات به مردم خواهیم داشت.

خوزستان همه ساله در ایام نوروز به واسطه داشتن آب و هوای معتدل در ایام نوروز ، آثار تاریخی و گردشگری متعدد، دسترسی به دریا و رودخانه و مناطق جنگی و عملیاتی مقصد مسافران داخلی و خارجی زیادی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار