مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۲۹ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان اقامت داشتند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 21 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، عطا حسن‌پور امروز دوم فروردین ماه، اظهار کرد: گردشگران نوروزی در اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مدارس و ... سطح استان اقامت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی، و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۶۵ مدرسه با مجموع یک هزار و ۶۱۵ کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی و گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۲۹ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان اقامت داشتند، تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری در سطح استان و وضعیت آب و هوای مطلوب لرستان پیش بینی می‌شود آسمان نوروزی امسال گردشگران در لرستان، بیش از سال‌های گذشته باشد.

حسن‌پور بیان کرد: با توجه به این مهم، ستاد اجرایی سفر استان، با مدیریت استاندار لرستان و حضور همه دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد، آمادگی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را داشته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار