وکلای ثبت شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی و مدارک مجاز برای فعالیت در این حیطه هستند. این وکلا بر اساس چارچوب فرهنگی کشور ایران و آمریکا به فعالیت در زمینه‌های تجاری همچون ثبت شرکت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 24 March 2024

وکیل تجارت ایرانی برای ثبت شرکت

PersianAttorney.net - وکلای ثبت شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی و مدارک مجاز برای فعالیت در این حیطه هستند. این وکلا بر اساس چارچوب فرهنگی کشور ایران و آمریکا به فعالیت در زمینه‌های تجاری همچون ثبت شرکت می‌پردازند.

وکلای تجارت علاوه‌بر زبان فارسی به انگلیسی نیز تسلط دارند که در انتقال مفاهیم و قوانین ثبت شرکت به موکل ایرانی خود موفق‌تر عمل خواهند کرد. این مقاله به شما کمک می‌کند که با این وکلا بیشتر آشنا شوید.

وکیل تجارت ایرانی برای ثبت شرکت به چه کسی می‌گویند؟

وکیل ثبت شرکت‌های تجاری دارای مدرک وکالت رسمی است و جز وکلای پایه یک دادگستری محسوب می‌شود. این افراد در تمامی زمینه‌های تجاری تخصص دارند و مشاوران حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت هستند.

وکلای تجارت بر اساس تجربه، علم و تخصص خود به حل چالش‌های قانونی در زمینه‌های تجاری می‌پردازند. یکی از وظایف مهم وکیل تجارت، ثبت شرکت است. برای انجام این کار باید مراحل قانونی متعددی گذرانده شود. ایرانیانی که قصد ثبت شرکت در آمریکا را دارند برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و سرمایه خود، بهتر است به وکیل تجارت ایرانی مراجعه کنند. در این‌صورت، بدون پرداخت خسارات احتمالی، روند ثبت شرکت را به‌صورت قانونی و با سرعت طی خواهند کرد.

وکلای تجارت ایرانی با جزئیات پرونده‌های حقوقی ثبت شرکت آشنا هستند و راه‌کارهای قانونی آن را می‌دانند. این افراد در تمامی مراحل ثبت شرکت، موکلان خود را در جریان قضایی پرونده قرار می‌دهند. همچنین آن‌ها را با راه‌حل‌های حقوقی در این زمینه آشنا می‌کنند.

وکلای تجارت بعد از ثبت شرکت نیز برای تنظیم قراردادهای بین‌المللی با سایر شرکت‌ها به موکلان خود کمک می‌کنند‌.

چرا باید به وکیل تجارت ایرانی برای ثبت شرکت مراجعه کرد؟

ایرانیان برای دریافت اقامت یا گسترش کسب‌وکار بین‌المللی خود به یک وکیل تجارت نیاز دارند؛ زیرا بدون یک وکیل خوب ممکن است در زمان ثبت شرکت با مشکل حقوقی روبه‌رو شوند. وکلای تجارت ایرانی از نظر قانونی همان وکلای حقوقی هستند که در حوزه تجاری فعالیت می‌کنند.

این وکلا باید از حقوق موکل خود دفاع کنند و طبق چارچوب کشور مورد نظر برای ثبت شرکت اقدامات لازم را انجام دهند. برای ثبت شرکت تجاری مسیرهای قانونی و قضایی پیچیده‌ای وجود دارد که تنها یک وکیل تجارت بین‌المللی ایرانی می‌تواند آن را به‌راحتی طی کند.

وکلای تجارت ایرانی موظف به انجام تمامی مراحل قانونی ثبت شرکت از طرف موکل خود هستند. در واقع، وکیل تجارت ایرانی برای انجام مسئولیت‌های زیر استخدام می‌شود:

  • مشاوره با موکل در جلسات حضوری و تلفنی برای ارائه راهنمایی‌های لازم برای ثبت شرکت
  • تنظیم قرارداد قانونی با موکل
  • جمع‌آوری اطلاعات و مدارک برای ثبت شرکت
  • مشخص‌کردن هزینه ثبت شرکت
  • ارائه مدارک ثبت شرکت به مراجع ذیربط در آمریکا
  • حضور در مراجع قانونی برای ارائه توضیحات و مذاکره با قاضی
  • کمک به حل مشکلات قانونی در مسیر ثبت شرکت
  • تنظیم مقررات شرکت مورد نظر با توجه به نوع آن

وکیل تجارت برای ثبت شرکت، نماینده حقوقی موکل خود محسوب می‌شود. این وکلا از تمام مراحل قانونی ثبت شرکت آگاه هستند و بدون ایجاد مشکلات قانونی برای موکلان خود این پروسه را به اتمام می‌رسانند.

بیشتر بخوانید:

https://www.tabnak.ir/fa/news/1214742/5-وظیفه-مهم-وکیل-تجارت-ایرانی

توجه داشته باشید که این مطلب راهنمایی عمومی برای انتخاب وکیل ایرانی است و نکات قانونی را پوشش نمی‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار