استاندار خوزستان در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز همه‌پرسی و استقرار جمهوری اسلامی ایران به مردم ولایتمدار خوزستان گفت: مردم ایران در ۱۲ فروردین ۵۸ رشد سیاسی خود را به شرق و غرب ثابت کردند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ 31 March 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب در این پیام گفت: ۱۲ فروردین سالروز برگزاری انتخابات پرشور، سرنوشت‌ساز و حماسه تاریخی و جاودان مردم انقلابی ایران اسلامی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: مردم در این روز با رأی حداکثری به جمهوری اسلامی، رشد سیاسی خود را به شرق و غرب ثابت کردند و در طول این سال‌ها با افتخار و اقتدار تمام، علیرغم همه فشارها و کینه‌توزی‌های دشمنان، در حفظ، رشد و توسعه آن کوشیدند و از خود گذشتگی کردند.

استاندار خوزستان بیان کرد: حضرت امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) روز ۱۲ فروردین را از بزرگ‌ترین عیدهای ملت ایران بر شمردند و انتخاب واژه «عید» برای روز بزرگی چون دوازدهم فروردین، سزاوار و منطقی است زیرا انسان در عید احساس مجد و غرور و سربلندی کند.

وی ادامه داد: دوازدهم فروردین از عیدهای بزرگ تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است.

حسینی محراب گفت: اکنون بیش از چهار دهه از استقرار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب‌اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با ادامه‌دادن راه شهدای والامقام، مسیر عزت و پیشرفت را طی خواهند کرد.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است با همکاری مردم و مسئولان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و توان جوانان این مرز و بوم در مسیر عمران و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.

۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رای ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار