مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام خواستار حضور فعال در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 09 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل شوهانی، در نشست گروه کاری زنجیره ارزش و راهبردی استان اظهار کرد: این نمایشگاه در تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: همانند سال گذشته پاویون وزارت کشور برای استانداری‌ها و حضور فعال استان غرفه‌ای  پیش بینی کرده‌اند که باید حضور چشمگیری و تاثیر گذاری داشته باشیم.

وی به بحث و بررسی پیرامون حضور موثر مدیران و دستگاه اجرایی در نمایشگاه تدوین برنامه‌های حوزه زنجیره ارزش راهبردی استان اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در راستایی زنجیره‌ها انجام شده و اولویت‌هایی که در حوزه صنعت و پتروشیمی و گردشگری صنایع دستی  غذایی و دارویی در نمایشگاه باید اطلاع رسانی شود.

شوهانی گفت: بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شده وظایفی برای دستگاه‌ها مشخص شود تا برنامه‌های خودشون با دبیرخانه کمیته و دبیرخانه گروه‌کاری اعلام کنند.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام اظهار کرد: در بحث غرفه آرایی ساختار غرفه ای که تحویل استانداری خواهد شد و مشارکتی که باید دستگاه داشته باشند و اولویت حضور در نمایشگاه با حضور دستگاه‌های اقتصادی و مرتبط با زنجیره و تولید محتوا به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باید مد نظر باشد.

وی افزود : یکی دیگر از مباحث نشست امروز توجه و توسعه زنجیره ارزش محصولات است که در زنجیره ارزش گیاهان دارویی، نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان اولویت باید مد نظر باشند.

شوهانی گفت: زنجیرهایی که قبلا به دبیرخانه ملی در کشور معرفی شده‌اند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌ها نماینده تام الاختیار خود را برای حضور مؤثر در جلسات کارگروه اصلی و کمیته‌های فرعی نیز و دبیرخانه اعلام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار