معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان از پیشرفت ۶۰ درصدی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در گنبدکاووس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 16 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر م صبح سه شنبه ۲۸ فروردین در جلسه هماهنگی تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر که با حضور فرمانداران شرق استان در محل فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: مرکز نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶، ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب و ارتکاب جرائم بوده و خلأ وجود این مرکز در شرق استان بسیار محسوس است.

وی با بیان اینکه مرکز ماده ۱۶ گنبدکاووس پوشش‌دهنده شرق استان است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات استاندار گلستان تکمیل و راه‌اندازی آن بر عهده همه شهرستان‌های شرق استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: این پروژه با راه‌بری استاندار محترم و همت مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامی جهادی و قابل تقدیر به‌خصوص مشارکت ارزشمند نیک‌اندیشان خیر تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است که برای تسریع در تکمیل و رفع موانع، نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه دستگاه‌های متولی دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طبق دستور استاندار برای هر یک از شهرستان‌های شرق استان با توجه به وسع شهرستان تعهد و نقش تعریف شده است، گفت: قطعاً خیرین فهیم استان و شهرستان نیز در این مسیر پای کار هستند و می‌توان از آن‌ها کمک گرفت.

مهاجر ادامه داد: ناظر بر بخش چهارم بند ث ماده ۸۰ قانون برنامه توسعه ششم، شهرداری‌ها به عنوان متولی عهده‌دار این مهم بوده در این زمینه تکلیف دارند و باید به تعهد خود عمل کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار