سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: 988 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی در همایش «مسجد و رسانه» اظهار کرد: هم اینک 282 کتابخانه باز و مخزن‌دار در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس فعالیت دارد و 100 باب کتابخانه در سال جاری به تعداد کتابخانه‌های موجود اضافه شده است.

وی در ادامه از صدور و اعطای 61 مجوز راه‌اندازی کتابخانه‌های باز و مخزن‌دار در مساجد این استان خبر داد و افزود: تاکنون مبلغ پنج میلیارد ریال برای فعالیت‌های قرآنی در نظر گرفته شده و آموزش‌های قرآنی برای 4 هزار و 720 نفر در سال اجرایی شده است.

نیازی خاطرنشان کرد: از ابتدای تأسیس نهاد کانون‌های فرهنگی مساجد تاکنون، یکهزار و 141 باب کانون در استان فارس راه‌اندازی شده که 31 باب آن مربوط به شش ماه نخست سال جاری است.

این مسئول سپس عنوان کرد: در 6 ماه دوم امسال 40 باب کانون فرهنگی دیگر به مجموعه کانون‌های موجود در فارس اضافه شده است.

وی با بیان اینکه طرح تلاوت نور در تمام مساجد استان در حال اجراست، تصریح کرد: در 76 مرکز کانون فرهنگی هنری فارس نیز طرح خانه نور اجرایی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس سپس گفت: امروز تعامل رسانه و مردم در مساجد تأثیر بسزایی در انعکاس مسائل و مشکلات آنان به مسئولان دارد و ما معتقدیم خبرنگاران پل‌های ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی اگر به‌درستی انجام شود یک جهاد محسوب می‌شود، افزود: امروزه با توسعه برنامه‌های شبکه مجازی بر روی تلفن‌های همراه و رسانه‌ها باید خوراک‌های خبری مناسبی را تولید کنند تا در این شبکه‌ها مطالب مفید پخش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار