سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از اجرای ویژه برنامه «پیام سعادت» در این استان خبر داد.برگزاری مسابقه «مداح نوجوان» با موضوع زندگینامه و شهادت امام سجاد (علیه السلام) در روز 25 محرم مصادف با روز شهادت آن امام همام،یکی از برنامه ها خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 27 October 2015
رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: در راستای برگزاری کنگره امام سجاد (علیه السلام)، دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس نیز ویژه برنامه «پیام سعادت» را با محوریت رساله حقوق امام سجاد (علیه السلام) و با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی اسلامی و ترویج سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) در سطح جامعه برگزار می کند.

 وی تاکید کرد: شناخت سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) برای نسل جوان و نوجوان از اهمیت بالای برخوردار است و برگزاری برنامه های مختلف به خصوص در فضا های مجازی که نسل نوجوان و جوان بیشتر اوقات خود را در آن سپری می کنند، بیشتر احساس می شود.

باقری با اشاره به برنامه های «پیام سعادت»، گفت: در قالب این ویژه برنامه پنج همایش و سخنرانی در پنج نقطه فارس به همراه اعزام سخنران و مداح کشوری و استانی با موضوع سبک زندگی برگرفته از رساله حقوق امام سجاد (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

وی افزود: طرح بزرگ عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها توسط اعضاء، مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس، برگزاری مسابقه «مداح نوجوان» با موضوع زندگینامه و شهادت امام سجاد (علیه السلام) در روز 25 محرم مصادف با روز شهادت آن امام همام، ساخت انیمیشن با موضوع «حق کسی که بر تو احسان نموده» و طراحی، چاپ و انتشار کاتالوگ به تعداد 10 هزار نسخه در قطع حداقل A6 و A5 جهت مطالعه یک دقیقه ای با موضوع سبک اسلامی از دیگر برنامه های «پیام سعادت» خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «پیام سعادت» در فاصله زمانی بین 2 روایت شهادت امام سجاد (علیه السلام) با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود و توزیع شربت و اجرای مراسم مرثیه سرایی و عزاداری در اماکن مزین به نام امام سجاد (علیه السلام) در 2 روایت شهادت آن امام همام نیز انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار