مجموعه اداری و مدیریتی شهرستان برای کمک به آموزش، ایجاد فضای ورزشی مناسب و هرآنچه که نیاز باشد، دریغ نمی‌کند
کد خبر: ۱۱۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 28 October 2015
تابناک بوشهر: فرماندار دیلم گفت: آینده فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه ایران اسلامی بر عهده شما جوانان است، لذا با توکل بر خدا و توسل به ائمه و کسب علم و دانش، خود را برای هدایت آینده جامعه آماده کنید.

حسن اسماعیلی صبح امروز با حضور در مهدیه امام حسن عسکری(ع) در حوزه بسیج دانش‌آموزی شهر دیلم با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: حضور نوجوانان و جوانان از زمان کودکی در سخنرانی‌ها و عزاداری نشان از فرهنگ و عشق مردم به اهل‌بیت است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: خانواده در شخصیت فرزند نقش بسزایی دارد و باید فرهنگ و راه اهل‌بیت و شهیدان را ادامه دهند.

وی خطاب به جوانان گفت: آینده فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه ایران اسلامی  بر عهده شما جوانان است لذا با توکل بر خدا و توسل به ائمه و کسب علم و دانش، خود را برای هدایت آینده جامعه آماده کنید.

اسماعیلی گفت: مجموعه اداری و مدیریتی شهرستان برای کمک به آموزش، ایجاد فضای ورزشی مناسب و هرآنچه که نیاز باشد، دریغ نمی‌کند و دولت تدبیر وامید در این شهرستان کارهای خوبی در بخش‌های عمرانی و خدماتی چون احداث اتاق عمل بخش زنان و زایمان، زمین چمن در روستاها، اجرای طرح تحول نظام سلامت و طرح دهان و دندان، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، رونق گمرک، راه دیلم - گناوه و امنیت صورت گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار