استاندار فارس با هدف آشنایی با توانمندی های مرکز چشم پزشکی دکتر خدادوست و تجلیل از خدمات علمی وی با پروفسور خدادوست دیدار و گفتگو کرد .
کد خبر: ۱۲۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: در این دیدار درخصوص توسعه فعالیت های این مرکزبحث و تبادل نظر شد.

افشانی ، استاندار فارس همچنین در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان دکتر خدادوست ، با اشاره به توانمندی های پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی کشورگفت: وجود این توانمندی ها از جمله چشم پزشکی ،نتیجه وجود اساتید و بزرگان علم پزشکی چون دکتر خدادوست و ملک حسینی است که آوازه پزشکی شیراز را تا دور دست ها برده است.

افشانی توسعه پزشکی فارس را از برنامه های اولویت داراستان اعلام کرد و افزود: رای زنی هایی با سرمایه گذاران برای احداث شهر سلامت در شیراز به مراحل نهایی رسیده است.

وی با استقبال از توسعه بخش چشم پزشکی در شیراز افزود: با وجود متخصصان توانمند چشم پزشک چون پروفسور خدا دوست در شیراز ، ساخت یک مرکز تخصصی چشمی در خور نام دکتر خدا دوست و در خور شهر شیراز و استان فارس بعنوان یک مرکز درمانی منحصر بفرد در جنوب کشور در کنار سایر بخشهای در حال توسعه پزشکی ضروری است.

استاندار فارس گفت : مراجعه بیماران از خارج از کشور برای در مان به مراکز پزشکی شهر شیراز ،وظایف ما را در حمایت از این بخش سنگین تر می کند و امید است با همکاری اساتید فاخر پزشکی فارس چون دکتر خدادوست ، قدم های موثری در زمینه توسعه چشم پزشکی در شیراز برای درمان بیماران داخلی و خارجی برداشته شود.

پروفسور خدادوست هم در این دیدار با تشریح فعالیت های تخصصی چشم پزشکی این مرکز و برشمردن استعدادهای برجسته پزشکان داخلی،توسعه فعالیت های بیمارستان چشم خدادوست را از برنامه های آینده اعلام و اظهار امیدواری کرد با همکاری و حمایت استاندار و سایر مسئولان این برنامه در شیراز هر چه سریعتر عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار