شهردار یزد گفت: دو سیل بند این شهر واقع در پارک کوهستان و منطقه بالادست مهرآوران آسیب دیده و با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال وقوع سیل نیازمند مرمت فوری است.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 06 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی زاده اظهار کرد: این سیل بندها باید با اختصاص اعتبار مالی مناسب، به طور ضربتی مرمت و حوضچه پشت آنها تخلیه شود.

وی افزود: تحقق این مهم نیازمند اختصاص اعتبار مالی است که شنبه شب در یکصد و سی و یکمین نشست شورای اسلامی شهر یزد از اعضای شورا درخواست کردیم با بازدید از مناطق یادشده اعتبار لازم برای رفع مشکل مورد نظر را مصوب کنند.
وی اضافه کرد: شهر یزد برای پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از وقوع سیل چهار سیل بند دارد و در صورت مرمت سیل بندهای واقع در پارک کوهستان و بالادست مهرآوران، مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.
شهردار یزد همچنین با اشاره به لزوم تصویب نمودار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته در شورای شهر گفت: در نشست شنبه شب شورای اسلامی شهر، نمودار پیشنهادی شهرداری یزد ارایه و هر یک از اعضای شورای شهر با طرح دیدگاه ها و پیشنهادی خود را در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.
عظیمی زاده خاطر نشان کرد: با تصویب نمودار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته در شورای شهر، فعالیت های شهرداری یزد به نحو مطلوب تری دنبال شود.
شهرداری یزد با حدود 99 کیلومتر مربع محدوده خدماتی و نظارتی با همکاری سه منطقه، یک ناحیه و 11 سازمان فعالیت می کند.
بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن جمعیت شهرستان یزد 526 هزار و 276 نفر و حدود نیمی از جمعیت استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار