بیش از 70 درصد مردم ارومیه برای عبور و مرور از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند بنابراین باید در تصمیمات اتخاذ شده برای روان‌سازی ترافیک به همان میزان که به پیاده‌ها توجه می‌شود به سواره‌ها نیز توجه داشت.
کد خبر: ۱۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶ 09 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان ارومیه با حضور اعضای این شورا در محل استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

بررسی امکان تعریض پیاده‌روی خیابان خیام از چهار‌راه دانش تا فلکه خیام، بررسی درخواست کوی سوم آزادگان با باند پایین شیخ‌تپه و فلکه بهداری، بررسی درخواست اهالی پشت بیمارستان شهید مطهری ارومیه، بررسی مشکل ترافیکی و دو طرفه کردن خیابان شهید مطهری و نیز بررسی مشکل ترافیکی و پارک حاشیه کوی کلیسای ننه مریم از جمله دستورات این جلسه بود.

هادی بهادری، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان خواست با توجه به اینکه در ایام عید نوروز واقع شده‌ایم و نیز حجم مسافرت‌ها به استان افزایش یافته همراهی‌های لازم را در رفع ترافیک و روان‌سازی عبور و مرور را انجام دهند.

وی از برگزاری مانور سراسری استقبال نوروزی در ارومیه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: همزمان با این مانور سراسری سمینار شوراها و دهیاریهای استان با حضور اعضای ستاد احیای دریاچه ارومیه در مهاباد برگزار می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی میزان اعتبار ابلاغ شده در حوزه ترافیک استان را 5 میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: از این به بعد پروژه‌های عبور و مرور روستایی استان با در اختیار دادن اعتبار مورد نیاز توسط فرمانداریها انجام می‌شود.

وی از اختصاص 140 میلیارد تومان به شهرداریهای استان خبر داد و افزود: در اجرای طرح ترافیک باید به دنبال جلب رضایت اجتماعی بود چرا که اصل هدف برای روان‌سازی ترافیک رضایت عمومی است.

بهادری بیان کرد: بیش از 70 درصد مردم ارومیه برای عبور و مرور از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند بنابراین باید در تصمیمات اتخاذ شده برای روان‌سازی ترافیک به همان میزان که به پیاده‌ها توجه می‌شود به سواره‌ها نیز توجه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار