کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف چهار تن خمیر مرغ و گوشت چرخ کرده غیربهداشتی در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،بهمن خدادادیان  اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی و با بررسی‌های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد در پارکینگ یک منزل مسکونی در شهرک جهاد، گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ در شرایط کاملا غیر بهداشتی تولید می‌شود.


وی افزود: در پی اطمینان از این مسئله با حکم قضایی و با همکاری اجراییات شهرداری، دامپزشکی و نیروی انتظامی به محل مراجعه کردیم که مشاهده شد در محل پارکینگ این واحد مسکونی، سردخانه و چرخ گوشت بزرگی قرار دارد که ضایعات مرغ و سنگدان و موارد این چنینی را تبدیل به گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ می‌‎کند. در نهایت چهار تن گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ غیربهداشتی در محل کشف شد.

خدادادیان با اشاره به دستگیری متهم اصلی در این زمینه، گفت: این فرد با همکاری خانواده اقدام به این عمل کرده که در حال حاضر بازداشت است و امروز تحویل مراجعه قضایی می‌شود. این فرد، خمیرمرغ و گوشت‌های چرخ کرده را به چند مغازه تحویل داده ، اما حدس ما این است که گوشت‌ها و خمیرمرغ‌ها به یکی از کارخانجات تولید سوسیس و کالباس استان فرستاده می‌شده است.

وی بیان کرد: با ارسال پرونده متهم به مراجع قضایی، بازجویی از او صورت خواهد گرفت که مشخص شود این محصولات را به چه مکانی ارسال می‌کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار