سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به منظور اجرای طرح زیباسازی سیمای شهری از طریق برگزاری جشنواره شهر نگار دو پیمانکار شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 03 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، داریوش قاسمی صبح امروز در جلسه سازمان‌های وابسته شهرداری قزوین که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طرح زیباسازی سیمای شهری در قزوین اجرایی می‌شود.

وی درباره چگونگی اجرای این طرح در قزوین، افزود: به منظور ارتقاء سیما و منظر شهری و همچنین زیباسازی نقاط مختلف و کمتر توسعه یافته شهر قزوین برنامه‌ریزی‌های بسیاری صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به طرح زیباسازی سیمای شهری اشاره کرد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: این طرح می‌تواند زمینه پیشرفت متوازن شهر در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده و تاثیرات مثبتی را بر رشد فکری شهروندان داشته باشد، از جمله محورهای این طرح می‌توان به اجرای نقاسی با هنر کاشی‌کاری اشاره کرد.

وی با بیان این نکته که اجرای طرح‌های زیباسازی سیمای شهری نیازمند مشارکت همه‌جانبه شهروندان قزوینی است، خاطرنشان کرد: با مشارکت و همدلی شهروندان قزوینی می‌تواند محیطی مناسب و زیبا را در شهر قزوین به وجود آورد در همین راستا در نظر داریم تا با اجرای پروژه‌های مختلف جلوه‌های عمومی شهر را تغییر دهیم.

قاسمی ادامه داد: شهر زیبا محصول همکاری و هم‌افزایی شهرداری قزوین و شهروندان است بنابراین باید این باور را در ذهن مسئولان و شهروندان نهادینه کرد که عدم همکاری هریک سبب می‌شود تا زیباسازی شهری با نواقص مواجه شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به منظور اجرای طرح زیباسازی سیمای شهری از طریق برگزاری جشنواره شهر نگار دو پیمانکار شناسایی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار