تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران؛در خانه مقابل مس رفسنجان متوقف شد و 2 امتیاز حساس را از دست داد.مطمئناً مشکلات مالی ازلی-ابدی سپاسی شیراز در عملکرد این تیم تأثیرگذار بوده؛چرا که فجری ها پیش از این بازی به دلیل مشکلات مالی تمرینات نامنظمی را برگزار کرده بودند در این دیدار هم نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند و به تساوی رضایت دادند.
کد خبر: ۱۲۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 04 November 2015
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران؛در خانه مقابل مس رفسنجان متوقف شد و 2 امتیاز حساس را از دست داد.

به گزارش تابناک فارس:فجر سپاسی که هفته پیش هم اولین شکست این فصل خود را تجربه کرده بود حالا با این تساوی زنگ خطرها را به صدا در آورده و حریفان را به خود نزدیک تر می بیند.

مطمئناً مشکلات مالی ازلی-ابدی سپاسی شیراز در عملکرد این تیم تأثیرگذار بوده؛چرا که فجری ها پیش از این بازی به دلیل مشکلات مالی تمرینات نامنظمی را برگزار کرده بودند در این دیدار هم نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند و به تساوی رضایت دادند.

سرمربی فجر گفت: مسوولان استان فارس تا حد بضاعت خود به این تیم کمک کرده اند اما همچنان مشکل مالی وجود دارد.

وی گفت: به دلیل این که دربالای جدول قرارداریم تیم های حریف در برابر ما دفاعی بازی می کنند که باید برای این موضوع فکر اساسی کنیم.

کلانتری، عصر سه شنبه پس از توقف تیمش برابر مس رفسنجان بیان کرد: تیم مس بازی بسته ای ارایه کرد و اگر یکی از سه فرصت تک به تک ما تبدیل به گل می شد تیم حریف از لاک دفاعی بیرون می آمد.

کلانتری افزود:در دقیقه 55 مدافع ما خطایی روی مهاجم تیم حریف انحام نداد اما متاسفانه داور نقطه پنالتی رانشان داد و این ضربه گل نشد.

سرمربی تیم فجر افزود: پنج بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم هر چه زودتر بهبود یابند تا در ادامه مسابقات بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

امیدواریم مشکلات مالی باعث ورود تنها نماینده فارس در لیگ آزادگان به بحران نشود.
به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار