مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل از در دست اجرا بودن رینگ پیاده روی در اطراف دریاچه شورابیل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 08 November 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا مهرداد شفاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری اردبیل افزود: با اجرای رینگ پیاده روی در دور دریاچه شورابیل از تردد خودروها جلوگیری می شود.
وی با بیان اینکه اقدام های اجرایی این پروژه آغاز شده است از ایجاد مسیر دوچرخه سواری در این مسیر برای رفت و آمد گردشگران خبر داد.
وی از راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری به طول هفت کیلومتر در دریاچه شورابیل خبر داد و افزود: 2.5 کیلومتر از این مسیر تکمیل شده که با اتمام مسیر، حرکت در دور دریاچه شورابیل با دوچرخه انجام می شود.
وی گفت: همچنین اتومبیل ها و قطارهای برقی کند رو نیز در دور دریاچه شورابیل مستقر شده و گردشگران را حمل می کنند.
شفاده با بیان اینکه پیش بینی می شود این اقدام ها در دور دریاچه شورابیل تا یکسال طول بکشد ، گفت: تلاش می شود دریاچه شورابیل به منطقه گردشگری نمونه در شمالغرب کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به اجرای پروژه های خیابان کشی در مسیر خیابان عطایی تا تپه نادری گفت: 30 درصد از مسیرخیابان 45 متری عطایی تا تپه نادری به اتمام رسیده و با پایان آن کمربندی دوم اردبیل تکمیل می شود.
وی گفت: 14 میلیارد ریال برای احداث این خیابان هزینه شده و تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه سایر راه های دسترسی به دریاچه شورابیل نیز در حال مطالعه است ، از اجرای مسیر های مختلف در اطراف دریاچه شورابیل و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی در این مسیرها در آینده نزدیک خبر داد.
وی در ادامه بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری اردبیل به اجرای بازار آهن فروشان اشاره کرد و گفت: دیوارکشی های این بازار به اتمام رسیده و برای انجام آن 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل بیان کرد: این بازار با هدف انتقال بازار آهن فروشان از مرکز شهر اجرا شده و از سال آینده به بازار جدید آهن فروشان منتقل می شود.
شفاده با اشاره به اجرای آمفی تئاتر در پارک بانوان اردبیل گفت: این فرهنگسرا نیز در یک هزار و 10 متر مربع با سالن اجتماعات به ظرفیت 120 صندلی در دست اجرا می باشد.
وی ادامه داد : این فرهنگسرا با هزینه شش میلیارد و 500 میلیون ریال در دست تکمیل است که بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار