کد خبر: ۱۲۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 16 November 2015
به گزارش «تابناک یزد»، سهیلا جلودارزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با آنا،درباره آرایش‌ سیاسی احزاب برای انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های ارزشمند دولت برای تشنج‌زدایی در سیاست خارجی و همچنین تلاش دولت یازدهم برای بازگشت زمینه‌های رشد و توسعه در کشور و حرکت به سمت چشم انداز 1404، مجلسی باید تشکیل شود که قابلیت‌ درک این برنامه‌ها را داشته باشد.

جلودار زاده ادامه داد: اصلاح‌طلبان چون در اوایل برنامه چشم‌انداز در برنامه‌ریزی‌ها حضور داشتند، می‌توانند شایسته‌ترین افراد را برای نمایندگی مجلس معرفی کنند.

 وی گفت:‌اصلاح‌طلبان فقط افراد خاصی نیستند که ما می‌شناسیم، بلکه هر فردی که شایستگی‌های لازم را برای برنامه‌ریزی و قانون‌گذاری در کشور دارد و همچنین افرادی که این قابلیت را دارند که قوانینی را که موجب فساد شده است، اصلاح و تغییراتی ایجاد کند، باید نامزد شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: آنها که همفکر هستند باید به نفع کسی که بیشترین زمینه رأی‌آوری را دارد، کنار روند و از اخلاق آقای عارف پیروی و سعی کنند که وظیفه تاریخی خودشان را در تشکیل یک مجلس کارآمد انجام دهند.
همچنین وی درباره تأثیر حضور عارف در ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: حلم و پرهیز از دنیاپرستی عارف می‌تواند فضای آرامی را ایجاد کند که همه ما به یک انتخاب شایسته فکر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار