مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:فدراسیون ها براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی می کنند و تاکنون مجوزی هم برای فعالیت هیات تخته نرد در فارس صادر نشده است.
کد خبر: ۱۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 17 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حیدرعلی کامیاب بیان کرد: انتظار نداشتیم دبیر محترم اجرایی جامعه روحانیت مبارز شیراز با استفاده از ادبیات تند ساختار ورزش و جوانان را زیر سوال ببرد چرا که اطلاعات نادرستی به عرض ایشان رسانده اند و از سوی هیچ کدام از مسوولان این اداره حکمی برای کسی صادر نشده است.
وی اضافه کرد: بهتر بود قبل از رسانه ای شدن این امر، از اداره کل ورزش و جوانان فارس استعلام گرفته می شد و آنگاه اقدام به اظهار نظر می کردند .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: فعالیت تمام هیات های ورزشی زیر نظر اداره کل است و اگر تخلفی صورت گیرد اداره کل موظف است آن را پیگیری کند.
کامیاب افزود: پیگیراین موضوع شده ایم و متاسفانه کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی اقدام خودسرانه ای انجام داده است و باید پاسخگو باشند و با آنها برخورد خواهیم کرد .
وی افزود: اجازه نخواهیم داد با آبروی ورزش بازی شود از این رو باید تغییراتی را در ساختار هیات ورزش همگانی به وجود آوریم و باهیچ کس هم تعارفی نداریم .
کامیاب افزود:هیات هایی که با اداره کل ورزش و جوانان هماهنگ نیستند و بخواهند برای ورزش حاشیه درست کنند،خودشان استعفا بدهند و بروند.
مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد:دولت تدبیر و امید برای ورزش ارزش زیادی قائل شده است و ما وظیفه داریم براین اساس برنامه کنیم تا نشاط و سلامتی را در جامعه بیشتر کنیم.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت مبارز شیراز طی سخنانی که چند روز پیش در یکی از روزنامه های محلی شیراز منعکس شد، نسبت به شکل گیری هیات تخته نرد از سوی اداره کل ورزش و جوانان اعتراض کرد .
حجت الاسلام سید محی الدین طاهری گفته بود:فکر نکنم هیچ کدام از آیات عظام با این مورد موافق باشند و این ننگی برای فارس است که اجازه دهد هیات تخته نرد در اینجا به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع ) فعالیت کند.
وی افزوده بود: کجای انداختن چند تاس به عنوان بازی فکری محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
تخت نرد آزاد است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار