فرمانده سپاه شهرستان خوی گفت: در طول هفته بسیج۳۰۰برنامه در قالب30عنوان در سطح معاونت‌های سپاه، پایگاه‌ها، کانون‌ها و حوزه‌های بسیج برادران و خواهران خوی در هفته بسیج اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 17 November 2015

به گزارشخبرنگارخبرگزاري تابناك استان آذربايجان غربي شهرستان خوي؛سرهنگ محمدباقر علایی در نشست خبری که بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، با بیان این مطلب که بسیجی بودن برای همه ما یک افتخار بزرگ است، اظهار داشت:بسيجيي بعنوان یک نیروی مردمی از جنس انقلاب و مردم و بعنوان یک نیروی حافظ کشور نظامو انقلاب و بي ادعا كه از خون و جان خودشان گذشته اند تا انقلاب اسلامي در همه جاي دنيا سربلند شد و ما مدیون بسیجیان با اعتقاد، با بصیرت و با ایمان هستیم.

فرمانده سپاه خوی در ادامه به اهم برنامه های هفته بسيج اشاره کرد و گفت: دیدار فرماندهان سپاه، پایگاه ها و بسیجیان با امام جمعه، فعال كردن ستاد وكميته هاي تخصصي هفته گرامي داشت بسيج ،همايش ائمه جمعه و جماعت ، فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت و هئيت امناي مساجد، اعزام روحانيون اهل سنت شهرستان خوي به شهرستان مقدسقم حضور حلقه های صالحین در نمازجمعه، تجلیل از حافظین برتر قرآنی و ، نصب بنروپارچه نوشته ها جلوادارات پايگاه ها ي بسيج وبانك هاي مختلف از برنامه های امسال در هفته بسیج خواهد بود.

سرهنگ علایی ادامه دادافزود: افتتاح مسجد ملاجنود با اعتباری بالغ بر يك ميليارد ریال، برگزاری یادواره شهدای محلات و مناطق، برگزاری همایشهای اقتصاد مقاومتی ، غباروبي مزار شهدا و اجتماع بزرگ 12 هزار نفری بسیجیان در روز 5 آذر از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خوی است.

وی در مورد طرحهای افتتاحي هفته بسيج در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: طرح پرورش قارچ خوراكي با تخصيص اعتبار300ميليون ريال ، طرح پرورش شتر مرغ با تخصيص اعتبار 550 ميليون ريال و طرحپرورش مرغ بومي با اعتبار250 ميليون ريال درهفته بسيج افتتاح مي شوند.

فرمانده سپاه اظهار داشت: امسال در بحث اقتصاد مقاومتی بالای 14 میلیارد ریال با اشتغال زایی برای 110 نفر برنامه ریزی شده و همچنین برای اجرای طرحهای صنایع تبدیلی نیز در حدود 5 میلیارد و 500 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 40 نفر و طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی هم برای اشتغالزايي35 نفربا تخصيصاعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه خوي درپايان خاطرنشان كردو گفت: در شهرستان خوی نزدیک به 117 هزار بسیجی داریم که با خلوص نیت و بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و این وفاداری خود را در طول 36 سال که از عمر بسیج می گذرد به اثبات رسانده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار