معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، با بیان اینکه پنج شنبه گلزار شهدای سراسر استان عطر افشانی و غبارروبی می شود، گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته کانون فرهنگی مساجد از خانواده های شهدای هر محله تجلیل به عمل می آورند.
کد خبر: ۱۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 12 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نفل از شبستان؛سید علی محمدی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز (20اسفند) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های بنیاد شهید در گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا، گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته کانون فرهنگی مساجد از خانواده های شهدای هر محله تجلیل به عمل می آورند.

وی با بیان اینکه پنج شنبه گلزار شهدای سراسر استان عطر افشانی و غبارروبی می شود، گفت: به مناسبت 22 اسفند با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولین استانی، قبور مطهر شهدا در استان روز پنج شنبه 21 اسفند غبار روبی می شود.

محمدی در ادامه از برگزاری دعا ندبه در محل دفن شهدای گمنام در روز جمعه در تنگ الله اکبر شیراز خبر داد و اظهار داشت: یک کاروان با حضور 30 موتورسوار از هیئت موتورسواری شیراز صبح جمعه از محل تنگ الله اکبر تا گلزار شهدا دارالرحمه راهپمایی می کنند.

این مقام مسئول اجرای تئاتر خیابانی را در 2 نقطه ورودی تالار حافظ و دروازه قرآن یکی از برنامه های دیگر بنیاد شهید خواند و تاکید کرد: با همکاری منابع طبیعی فارس غرس نهال به تعداد شهدای هر شهر این روز (22اسفند) انجام می شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیادشهید فارس همچنین از تالیف 50 عنوان کتاب در حوزه فرهنگ شهادت طی شش سال گذشته یاد کرد و افزود: در کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری فارس تالیفات خوبی در رابطه با شهید و شهادت صورت گرفته است.

برچسب ها: شهدا ، شهید ، خانواده شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار