مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تا پایان سال جاری تمامی آزادراهها و بزرگراههای استان قزوین به سامانه های جدید ثبت تخلف عبور و مرور در فاصله های 20 و 30 کیلومتری مجهز می شود.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 18 November 2015
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، علی اکبر آشوری در بازدید از مرکز مدیریت راهها و عملکرد سامانه های ITS حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، افزود: سامانه های جدید علاوه بر ثبت تخلف سرعت لحظه ای خوروهای عبوری، سرعت متوسط آنها را در حد فاصل هر دو دوربین مجاور و نیز فاصله خودروها با خودروی جلویی را ثبت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی سامانه های جدید، تخلف ثبت شده عبور و مرور در ساعت های اولیه، از طریق تلفن همراه به صاحبان خودرو پیامک شده و براساس قراردادی که با شرکت پست منعقد شده قبض های جریمه به آدرس پستی صاحبان خودروها ارسال خواهد شد.

در این نشست مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در آینده نزدیک 19 تابلوی هشدار ثبت تخلف سرعت متوسط به سامانه های هوشمند در طول آزاد راههای قزوین - آبیک و قزوین - زنجان مجهز شده و به ثبت تخلفات می پردازند که این مهم نیز به اطلاع رانندگان خودروهای عبوری در این راهها خواهد رسید. 

رحمت شعبانی اظهار امیدواری کرد: سامانه های ثبت تخلف های سرعت لحظه ای و متوسط موجود استان با ارتقای سطح کیفی پیش بینی شده در هفته های آینده، بتواند تمامی تخلف های صورت گرفته در بخش سرعت های لحظه ای و متوسط را ثبت نموده و با کنترل سرعت و فاصله طولی خودروها، گام مهمی را در جهت کاهش تلفات و تصادف های آزاد راههای استان برداریم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار