معاون امور داوطلبان جمعیت هلال ‌احمر اردبیل از اجرای طرح پنجره‌های امید در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجتبی باباپور پیش از ظهر امروز در جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح پنجره‌های امید تلاش می‌شود تا زمینه حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه و توانمندسازی افراد نیازمند فراهم آید.

وی ادامه داد: این طرح ویژه فراخوان جذب حامیان کرامت و سلامت در ماه‌های محرم و صفر است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال ‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح جلب مشارکت‌های مردمی به نفع بیماران و خانواده‌های نیازمند انجام می شود، تصریح کرد: تامین مستقیم نیازهای خانواده و کرامت اجتماعی آنها از اهداف این طرح ملی است.

باباپور با اشاره به اینکه این کار توسط مردم خیر انجام می شود، ادامه داد: فراخوان به شکل مختلفی داده می شود تا خیرین در این طرح مشارکت کنند.

این مسئول ادامه داد: هلال احمر در این طرح حلقه واسطه بین کمک کننده و کمک گیرنده است و نقش رابط بین توان توانمند و نیاز نیازمند را ایفا می‌کند.

این مسئول در پایان یادآور شد: در این طرح مشارکت به دو نوع است که در یک نوع آن هلال احمر افراد نیازمند را به خیرین معرفی می‌کند و در طریق دیگر، افراد خیر اقلام خود را به هلال احمر داده و از آنها می‌خواهند که به جامعه هدف یا افراد نیازمند شناسایی شده برسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار