استاندار لرستان
استاندار لرستان گفت :اولويت كار دستگاه هاي اجرايي حمايت و استفاده از خدمات و محصولات شركت هاي دانش بنيان است.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 20 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند  در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  مهندس بازوند استاندار لرستان در بازديد از پارك علم و فن آوري با اشاره به اقتصاد مقاومتي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري گفت: شركت هاي دانش بنيان از ظرفيت هاي بزرگي است كه از اهميت بسزايي در جهت بسط و گسترش اقتصاد صنعتي برخوردار مي باشد.

 بازوند افزود: كم توجهي به اين ظرفيت ها منجر به عقب افتادگي از مسير توسعه خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به نداشتن مكان مناسب پارك علم و فن آوري بيان داشت: مكان مناسبي براي پارك علم و فن آوري در نظر گرفته شده كه با دستگاه هاي مربوطه پيگير رفع موانع و مشكلات آن هستيم.

وي همچنين گفت: اولويت كار دستگاه هاي اجرايي حمايت و استفاده از خدمات و محصولات شركت هاي دانش بنيان است.


پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت‌های خیلی خوبی برای توسعه استان به شمار می‌روند.

وی عنوان داشت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید دارد، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است.

این مسئول افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان یک سری مشکلات دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند و برای حل منابع مالی بانک‌ها باید به آنها کمک کنند.

بازوند تصریح کرد: عدم حمایت برخی دستگاه‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مشکلات این شرکت‌ها است که در هفته آینده این مشکلات را بررسی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌های خوب برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت ساختمان پارک علم و فناوری 18 هکتار زمین واگذار شده است که یک سری مشکلات حقوقی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم آنها برطرف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی همچنین از سفر وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ع) به استان لرستان خبر داد و گفت: اواخر هفته آینده وزیر بهداشت ‌همراه با سردار عبداللهی به استان لرستان سفر می‌کنند.

وی افزود: با توافقی که با قرارگاه خاتم‌الانبیاء صورت گرفته‌ بیمارستان عشایر خرم‌آباد در اختیار این قرارگاه قرار می‌گیرد و با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و دکتر هاشمی وزیر بهداشت قرارداد ساخت بیمارستان 500 تخت‌خوابی توسط قرارگاه خاتم در خرم‌آباد به امضا می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار