رئیس بسیج سازندگی ساری از آغاز به کار دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 22 November 2015
حسین نادری در گفت‌وگو با ما گفت:  دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امروز با حضور استاندار مازنران آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استقبال فراوان برگزار شد، افزود: این نمایشگاه در راستای تحقق منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی برپا شد.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 غرفه از قبیل غرفه قارچ، ماهی، جوانه های گندم و عدس، صنایع دستی، عرقیجات، آبگینه، صنایع غذایی جوانه، برنج طاروم، عسل، غرفه گیاهان دارویی، طب سنتی و انار مخصوص مازندران دایر شده است.
وی افزود: دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی بسیجیان و آحاد مردم و جهت نمایش اقتدار بسیجیان در اقتصاد مقاومتی با شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده و  نیز برای ایجاد باور در جوانان که می توانند فرصت اشتغال برای آنها فراهم باشد، برپا شد.
نادری اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می شود و در سال جاری با  حمایت شهردار، اعضای شورای شهر و هیئت امنای امامزاده یحیی برپا شد و انتظار داریم که با تلاش مسئولان بتوانیم این نمایشگاه را در قالب بازار دائمی برپا کنیم.
وی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل های فراوانی جهت ارتقای اقتصاد جامعه وجود دارد و بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا  با نمایش ظرفیت‌های اقتصادی و بومی مردم اقدامی موثر در معرفی تولیدات بومیان مطقه داشته باشد.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار