مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با تشریح عملکرد دو سال دولت تدبیر و امید در این استان بیان داشت : در این مدت شاهد 31 درصد افزایش گاز رسانی شهری و 50 درصد افزایش گاز رسانی روستایی هستیم.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 24 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هوشنگ محمدی گفت: طی دو سال گذشته 20 شهر استان فارس و 301 روستای این استان ازنعمت گاز طبیعی بهره مند شده است .
وی افزود: این در حالی است که از سال 1357 تا 91 حدود 64 شهر و 600 روستای استان فارس گاز رسانی شده بود .
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه هم اینک 600 روستای استان فارس با حضور و فعالیت پیمانکاران در حال گاز رسانی است گفت : حجم شبکه گاز تاسیس شده در دو سال گذشته سه هزار و 600 کیلومتر و تعداد مشترکین 194 هزار و 635 مشترک افزایش یافته که هر کدام از این موارد نیز 20 درصد رشد دارد .
محمدی با بیان اینکه 10 شهر استان فارس نیز اکنون در حال گاز رسانی است گفت : شهرهای بابامنیر ، افزر ، دژکرد ، دبیران ، شهر پیر ، سلطان شهر ، قطرویه ، مزایجان ، سیمکان ، و کامفیروز در اولویت گاز رسانی قرار دارند .
این مقام مسوول شمار روستاهای مشمول گاز رسانی در استان فارس را دو هزار و 545 روستا ذکر کرد که 916 روستای آن اکنون از نعمت گاز برخوردارند ، حدود 108 روستا در سال جاری گاز رسانی می شود و مابقی روستاها دیگر نیاز به سرمایه گذاری برای گاز رسانی دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار