مدیرکل دفتر طرح و برنامه‌های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: چشم‌انداز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقویت بخش خصوصی است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 24 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سیدعلی موسوی ظهر امروز در نشست با اعضای کانون و انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اردبیل اظهار داشت: چشم‌انداز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقویت بخش خصوصی است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه‌های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای باید توجیه اقتصادی لازم را داشته باشند و بتوانند برای خود درآمدزایی کنند تا کارشان تداوم یابد چرا که در غییر این صورت فعالیت‌های آنها مختلف شده و در مسیر اهداف آموزشی این آموزشگاه‌ها نیز خلل ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت مدیران آموزشگاه‌ها برای تصمیم سازی در سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: با مشارکت و تعامل همه‌جانبه می‌توانیم در رسیدن به اهداف سازمانیی به توفیقات بیشتری دست یابیم که انتظار می‌رود در این مینه اقدامات شایسته‌ای انجام شود.

موسوی افزود: متخصصان این حوزه حتی باید بیشتر از مربیان بخش دولتی دخالت داده شوند که در این زمینه مدیران و مربیان آموزشگاه‌ها نیز پیشنهاد تهیه استانداردهای آموزشی لباس‌های سنتی و غذاهای سنتی منطقه را ارائه کرده‌اند که این امر می‌تواند گامی مهم در این راستا باشد.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه‌های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: انتظار می‌رود تا با توسعه و تقویت فعالیت بخش خصوصی در حوزه آموزش‌های فنی و مهارتی بتوانیم شاهد گسترش هر چه بیشتر این آموزش‌ها و به تبع آن افزایش مهارت‌آموزی و اشتغال در جامعه باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار