دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس صبح جمعه میهمان برنامه تلویزیونی خوشا شیراز بود که بیشتر حول مسائل اجرایی-اقتصادی این استان صحبت کرد
کد خبر: ۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۹ 14 March 2015
به گزارش تابناک فارس، دکتر سید محمد احمدی در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز اظهار داشت: در سال 93 تحت منویات مقام معظم رهبری و حمایت های دولت تدبیر و امید، استان فارس توفیقات خوبی را بدست آورده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: اساس کار ما در شروع فعالیت در استانداری فارس بهره مندی از همه ظرفیت ها و عقاید و سلایق بوده که هدف اصلی دولت تدبیر و امید نیز همین میباشد.
وی ابراز داشت: به لطف خدا با وجود تحریم ها و فشارها با همت و تلاش همه مدیران اجرایی استانی هیچ پروژه ای در استان فارس متوقف نشده است و همچنان فعال می باشند.
استاندار فارس ادامه داد: آزاد راه شیراز – اصفهان به طول 220 کیلومتر و اعتبار 17000 هزار میلیارد ریال با پیشرفت 30 درصدی در حال فعالیت می باشد که با اتمام آن 140 کیلومتر فاصله شیرازبه اصفهان نزدیک تر خواهد شد.
دکتر احمدی گفت: با توجه به خشکسالی های پیاپی در فارس 20 حلقه چاه آهکی شیراز خشک شده و این تهدید جدی برای مردم به شمار می رفت که با انتقال آب سد درود زن به شیراز این مشکل برطرف شده است.
وی به دستاوردهای دیگر دولت تدبیر و امید در استان اشاره کرد و افزود: تعداد 5 پتروشیمی در شهرهای شرقی فارس در حد تابلوهای تبلیغاتی نشانی گذاری شده بودند که با تدبیر و همکاری وزارت نفت و نمایندگان مجلس عملیات اجرایی آنها آغاز شده که افتتاح آنها در تولید ثروت برای کشور نقش بسزایی خواهند داشت.
استاندار فارس افزود: فارس و شیراز ظرفیتهای فراوانی دارد و مورد توجه بسیاری از هموطنان و میهمانان خارجی میباشد که لازم بود فرودگاه بین المللی شیراز ارتقاء میافت که با همت مدیر کل فرودگاههای فارس ترمینال داخلی با 16 هزار متر مربع به بهره داری و ترمینال خارجی با زیر بنای بیست و یک هزار متر مربع و با اعتبار هزار میلیارد ریال وارد مناقصه شده است .
وی گفت: تاکید دکتر روحانی این است که شعارهای دولت حتما عملیاتی شود و با همین رویکرد فارس آینده خوبی خواهد داشت و با حمایت از بخش خصوصی فارس در راه اشتغال و رونق فضای کسب و کار حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.
دکتر احمدی گفت: سفر معاونین رییس جمهور برای استان برکات زیادی داشته که میتوان به تکمیل مترو شیراز تا پایان سال 95 و احیا دریاچه ها و تالاب های فارس ، احیا و مرمت تخت جمشید و پاسارگاد ، احداث ساختمان جدید بیمارستان نمازی و زینبیه شیراز و آب رسانی از خلیج فارس به استان فارس برای شرب و صنعت اشاره کرد.
استاندار فارس افزود: ستاد تسهیلات نوروزی فارس آمادگی میزبانی از میهمانان نوروزی را دارد و تدبیرات لازم برای پذیرایی مطلوب از میهمانان عزیز اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار