کد خبر: ۱۳۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 28 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

دبیر شورای اقامه نماز استانداری گیلان از برگزاری اجلاس نماز تا اوایل دیماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا؛ ایرج عاشوری در جلسه شورای اقامه نماز استانداری افزود: این اجلاس در راستای برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز سال 94 با موضوع نماز و سنجش دستاوردها برگزار می شود.

وی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در پیام های معظم له به اجلاس سراسری نماز، ایجاد حساسیت در سطح استان نسبت به امر اقامه نماز، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های استان در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، بررسی و آسیب شناسی عملکرد سالانه استان در این حوزه و شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان و خادمان نماز استان را از جمله اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد.

مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه ، نماز را زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعال توصیف و خاطر نشان کرد: از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون به امر مهم اقامه نماز در سطح جامعه توجه ویژه ای انجام شده اما تا تحقق همه اهداف گام بلندی در پیش داریم و برگزاری این اجلاس از عوامل موثر توسعه ی فرهنگ نماز محسوب می شود.
حجت الاسلام سیدابوطالب حجازی از ارائه نتایج بدست آمده اجلاس استانی در جهت تقویت محتوای اجلاس سراسری نماز خبر داد و افزود: در این اجلاس از دستگاه های اجرایی شایسته بر اساس ارزیابی سالیانه ستاد اقامه نماز تقدیر خواهد شد.
وی گفت : در راستای تجلیل از فعالان و خادمان نماز در این اجلاس از مدیر دستگاه موفق، دبیر ستاد اقامه نماز نمونه، امام جماعت نمونه دستگاه ها، دانشگاه، مدرسه، مهد کودک و بیمارستان نمونه در استان تقدیر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار