کارتن خواب ها بی غذا نمی مانند
دومین یخچال خیابانی ایران برای رسانده غذای تازه به نیازمندان و کارتن خواب های شهر به همت جمعی از مردم قزوین در خیابان فلسطین نصب گردید.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 29 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین، ماجرای نصب یخچال خیابانی از ماه ها قبل در تهران با نصب یک یخچال در خیابان برای رسانده غذا به نیازمندان شروع شد و از مردم خواسته شد تا هر آن چه در توان دارند در این یخچال قرار دهند تا نیازمندان و کارتن خواب هابتوانند از غذای تازه و سالم استفاده کنند.

این ایده جالب و البته انسان دوستانه بعد از مدتی در شبکه های مجازی دست به دست گشت و نهایتا با تاثیر گذاری خود عده از از مردم استان قزوین را برآن داشت تا این یخچال را در خیابان فلسطین قزوین نصب کنند که روز گذشته این اتفاق نهایی شد و این یخچال در خیابان نصب شد.

نصب کنندگان این یخچال در خیابان فلسطین جنب چهارراه بلوار مدرس روبروی بانک ملی از مردم عزیز قزوین در خواست کردند تا میوه و خوراکی هایی که می توانند به نیازمندان اهدا کنند را در این یخچال قرار دهند و این اقشار بدون این که لازم باشد از کسی درخواست کنند از یخچال نیاز خود را بردارند.

این اقدام انسان دوستانه البته که تاثیر قابل توجهی در زندگی اکثر شهروندان خواهد داشت و به نیازمندان نیز غذا خواهد رساند اما به یاد خیلی ها خواهد آورد که به جای اصراف می توان غذاها را در این یخچال برای سایر انسان ها قرار داد. 

اگرچه نصب این یخچال بسیار کار پسندیده و درستی است اما مکان یابی آن قدری اما و اگر به دنبال دارد چرا که خیابان فلسطین و اطراف آن عمدتا قشر مرفه استان قزوین هستند و بخش قابل توجهی از کارتن خواب های شهر در جنوب شهر یعنی اطراف دوراهی همدان، میدان انگور و محله های مشخصی حضور دارند که با این حساب برای برداشتن غذا از یخچال باید مسیر طولانی ای را طی کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
hasti
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام و خسته نباشید خدمت بزرگواران
ممنون از اطلاع رسانیتون
اما رشت و لاهیجان قبل از قزوین این یخچال را داشته اند و قزوین چهارمین شهر کشور است.
مدیر پایگاه سلام طبق پرسشی که من کردم قزوین دومین هست اما از اطلاع رسانی شما ممنونم
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام و خسته نباشید
اقدام خیلی خوبی ، از این دست کارها خیلی نیاز داریم تا دلهای مردم به هم نزدیک بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
ضمن تشکر از این کار ،بدیهیی است که نصب این یحچال در این مکان بمنظور فرهنگ بالاتر شهروندان این منطقه است پیشنهاد دارم که این یخچال ها در خیابانهای پایین شهر در نزدیکی پستهای نگهبانی پلیس و اماکن پر تردد نصب شود.همانطور که در اینهای این خبر آمد خیابان فلسطین و اطراف آن عمدتا قشر مرفه استان هستند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
سلام
من و همسرم رفتیم نذرمون رو ادا کنیم و میوه رو بذاریم داخل یخچال 2 نفر کنار وایساده بودند که یکیشون با موتور اومده بود و اون یکی هم ظاهرش اصلا به فقرا نمیخورد همون لحظه میخواستن همشو ببرن که مانع شدیم و بردیم دادیم به بچه های سر 4 راهها چند بار که از اونجا رد شدیم باز اون موتوریه اونجا بود بنظرم یه سری سو استفاده میکنن چون هیچ نظارتی نیست باید بنظرم از اهالی و پارکبانها کمک گرفت ممنون
مدیر پایگاه سلام. وقتی چنین فعالیت هایی صورت میگیره حتما به این نیت بوده که با نظارت فقرا حس میکنن نمی تونن با آزادی کامل از اون غذاهای داخل یخچال استفاده کنن. البته احتمال سوء استفاده هم وجود دارد ولی خب با این تفکر نگاه کنیم که نیت شما رسیدن به دست فقرا بوده مطمئن باشید که اجر و پاداش شما محفوظ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار